mylittleblogg

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Har tråkigt...

Av Emmy - 27 oktober 2012 10:27

1. Är du kär?: JAAA!!   

2. Humör just nu: Glad, Kär

3. Vem är nummer 2 i din kontaktlista?: Albin

4. Vem är du tsm med? Min kille? :D

5. Kläder just nu: Mjukisbyxor ovh tröja

6. Vad sa du senast: Neeej ja orkar inte!!

7. Vad är du allergisk mot? Pollen och Laktos
8. Vart är du nu? Hemma?
9. Hur många kuddar sover du med: 3-4 :D
10. Favoritväder: Varmt och soligt 
11. Spelar du nåt instrument: Näe
12. Vem ringde dig senast? Wilmiiz♥
13. Sparare eller slösare: Hehe slösare xD
14. Tror på liv på andra planeter: Näe inte direkt?
15. Hur många kan du lita på? Vet inte riktigt men det är några ;)
16. Tror du på liv efter döden? I himmlen?
17. Gillar du korv? Ush näe!
18. Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2 ksk? :D
19. Bio eller promenad: Bio!! 
20. Är du kittlig: Pft.. nej? eller jo   
21. Snarkar du? Näe
22. Stjärntecken? Lejon!
23. Rädd för insekter? Fy jaa!
24. Äckligaste insekten: Alla
25. Största sorgen du har haft? Vet jag nt riktigt
26. Det här är jag bra på: Va udda, Missa bussen o typ.. Inget
27.Höger- eller vänsterhänt: Högeeeer :D
28. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig, Elastiska armar o super minne! xD
29. Favorit personer? Wilma, Wille, Cathy, Rebecca :) ♥
30. Chips, morötter eller godis? GODIS?!
31. Pizza eller hamburgare? Pizza!!
32. Skriver du dagbok? Ibland
33. Stökigt eller välstädat? Stökigt xD
34. Gungar du på stolen? Alltid ;D
35. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Japp!!
36. Vilken hand håller du gaffeln i? Någon av dom?
37. Är du rädd för blod? Ganska..
38. Saltar du på maten? Ibland?
39. Gillar du att sjunga? Hahha ja
40. Anser du att du är stark? Njaa ganska :D
41. Brukar du sola? Ja på sommaren om de är varmt!
42. Vad gör du om du får hicka? Udda fråga? Dricker vatten och håller andan.
43. Använder du knark? NEEEEJ!
44. Kaffe, te eller inget? Inget
45. Har du en besatthet? Kanske de?
46. Vilken färg har dina skor? Vita
47. Fotboll eller basket? Fotboll (y)
48. Vem kramade du senast? Alice tror jag
49. Din favoritlåt? Hall of fame, Krossa alla fönster, Hallelujah
50. Bär du på en stor hemlighet just nu? Det är hemligt!?
51. När vaknade du i morse? Halv 11 typ
52. Gillar du hundar? Jodå!! ♥
53. Vem hade du velat träffa just nu? Wille..    
54. Vilket är det bästa året hittills? Nästa år?
55. Är det nåt du absolut inte äter: Ganska mkt
56. Vad åt du senast? Godiis! ;d
57. Har du en blogg? Näe!?
58. Tror du på Gud? Japp!
59. Göteborg eller Stockholm? Stockholm :)
60. Var vill du bo? I ett hus   
 
Du som läste vet nu lite random grejer om mej! xD
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy - 14 september 2012 09:43

Nu ligger jag hemma i soffan och är sjuk. Inge vidare kul men ändå, De finns ju inge att göra när man är sjuk. Haha ja kan ju visa en bild på mina nya örhängen ;P...

Av Emmy - 2 september 2012 11:04

Godmorgon! Just nu sitter jag i trappuppgången hos farmor men ja orka inte va kvar inne i deras Lägenhet så ja gick o satte mig utanför! De äe så svalt o tyst här.. Men men iaf sen ska ja va me kompis o vi ska dra ner till stan en stund! Skriver ...

Av Emmy - 1 september 2012 22:12

Haha nee ja äe inte trött alls fast jag borde sova så att jag inte sover heeeela dagen imorrn! ;) Iaf nu är jue sommaren iprincip slut.. :/ jaja de äe som de äe sommaren kommer ju snart igen haha :) Idag har jag varit med Frida vi hade as mysigt!! ...

Av Emmy - 1 augusti 2012 18:29

Nu har ja kommit hem ifr Öland (ngra dagar sen men..) Iaf har nt kunnat göra ngt inlägg då ju :I Orkar nt skriva mer nu såe..    ..Herrå <3 ...

Av Emmy - 8 juli 2012 17:37

Helluw :) Här kommer ett snabbt littet inlägg :P Tänkte bara berätta att idag fyller min kusin 12 År så nu äe vi hemma hos henne o firar henne :D Menmen sen så ska vi väll ta o dra oss hemmåt xD Bloggar mer ngn annan dag ;D ...

Presentation


Hej du som läser detta..!
På min blogg kmr du kunna läsa om mitt random liv!
HoPPaS AtT dU kMr GiLLa DeEn!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards